Dołącz do nas

Outsourcing Magazine

Zrozumieć specyfikę działania Shared Service Center

O tym, jak kształtuje się obecnie rynek centrów usług wspólnych, rozmawiamy z Adamem Jamiołem.

Czy polscy managerowie zarządzający centrami SSC będą emigrowali na Zachód?

Oczywiście część kadry managerskiej wyjeżdża za granicę, poszukując dla siebie szans rozwoju, jednak pamiętajmy, że to właśnie w Polsce ten biznes pozwala się najlepiej rozwijać. Widać mobilność w sektorze, natomiast jest ona przeważnie związane z migracją specjalistów do nowych projektów, a nie do centrali firmowych. Managerowie, którzy sprawdzili się przy zakładaniu centrów usług wspólnych, przeważnie dostają nowe wyzwania w innych regionach Europy czy świata. Wszystko to jednak w ramach globalnego modelu dostarczania usług. Czuję, że podobnie stanie się w przypadku nowego Service Delivery Center, które PwC otwiera we Lwowie. Talenty, które będziemy rekrutowali w tym regionie, w przyszłości być może będą stanowiły trzon naszej ekspansji.

Dlaczego wybrali Państwo Lwów?

Lwów to tętniące życiem studenckim ulice i kawiare...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 92% treści

Podstawowy

Twój klient powinien być fanem Twoich usług

Doskonała obsługa klienta jest marzeniem wielu organizacji. Niestety, jednocześnie wiele z nich boryka się z problemami w tym zakresie. Podstawowym błędem popełnianym przez liderów w sytuacjach kryzysowych jest wyznawanie zasady „klient nasz pan” – zamiast okazania zrozumienia przed...
Podstawowy

Usługi biznesowe w Polsce. Część pierwsza – trendy, wyzwania, kierunki rozwoju

Branża nowoczesnych usług dla biznesu to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Rozwój ten możliwy jest m.in. dzięki nowoczesnym technologiom. Cyfryzacja, rozwiązania mobiln...