Dołącz do nas

Outsourcing Magazine

Usługi biznesowe w Polsce. Część pierwsza – trendy, wyzwania, kierunki rozwoju

Branża nowoczesnych usług dla biznesu to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Rozwój ten możliwy jest m.in. dzięki nowoczesnym technologiom. Cyfryzacja, rozwiązania mobilne, wykorzystanie sztucznej inteligencji, robotyzacja procesów, rzeczywistość rozszerzona – to pojęcia, o których mówi się coraz częściej. I choć technologia pozostaje w centrum uwagi, to czy powinniśmy bezkrytycznie podchodzić do wszystkich tych zjawisk? Jak w praktyce zaawansowana technologia będzie wpływała na branżę w perspektywie najbliższych lat? Czy nie jest równie ważne odpowiednie podejście do sposobu pracy, dbanie o jakość talentów, bezpieczeństwo systemów? Jakie trendy i wyzwania czekają sektor nowoczesnych usług dla biznesu w nadchodzących latach? Odpowiedzi na te pytania postanowili znaleźć członkowie Rady Strategicznej i Komitetu Audytu ABSL. Część pierwsza – trendy, wyzwania, kierunki rozwoju 

Rozdział ukazał ...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 97% treści

  • Kontrolowana anarchia. Jak uczynić ciągłe doskonalenie częścią kultury organizacyjnej firmy

  • Twój klient powinien być fanem Twoich usług

Podstawowy

Twój klient powinien być fanem Twoich usług

Doskonała obsługa klienta jest marzeniem wielu organizacji. Niestety, jednocześnie wiele z nich boryka się z problemami w tym zakresie. Podstawowym błędem popełnianym przez liderów w sytuacjach kryzysowych jest wyznawanie zasady „klient nasz pan” – zamiast okazania zrozumienia przed...
Podstawowy

Usługi biznesowe w Polsce. Część pierwsza – trendy, wyzwania, kierunki rozwoju

Branża nowoczesnych usług dla biznesu to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Rozwój ten możliwy jest m.in. dzięki nowoczesnym technologiom. Cyfryzacja, rozwiązania mobiln...