Dołącz do nas

Outsourcing Magazine

Autor Ogonowski Krzysztof

Rola HR w procesie zarządzania zmianą w firmie – jak być liderem?

Zgodnie z wynikami jednego z najnowszych międzynarodowych badań, ponad 75% prezesów dużych firm twierdzi, że zdolność do sprawnego wdrażania zmian i dostosowania się do zmieniającego otoczenia jest, lub w najbliższej przyszłości stanie się, kluczowym źródłem ich przewagi konkurencyjnej. W wielu firmach w Polsce zarządzanie zmianą jest realizowane ad hoc i nie jest przypisane do konkretnego działu w organizacji. Zespoły HR wydają się naturalnym kandydatem, aby stać się liderem zmian. Pojawia się dla nich szansa, aby wypracować sobie rolę o dużym znaczeniu dla biznesu.

Zgodnie z wynikami jednego z najnowszych międzynarodowych badań, ponad 75% prezesów dużych firm twierdzi, że zdolność do sprawnego wdrażania zmian i dostosowania się do zmieniającego otoczenia jest, albo w najbliższej przyszłości stanie się kluczowym źródłem ich przewagi konkurencyjnej. Liderzy biznesu mówią wyraźnie: nie liczy się to, JAKIE ZMIANY wdrażamy, a...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 93% treści

Podstawowy

Twój klient powinien być fanem Twoich usług

Doskonała obsługa klienta jest marzeniem wielu organizacji. Niestety, jednocześnie wiele z nich boryka się z problemami w tym zakresie. Podstawowym błędem popełnianym przez liderów w sytuacjach kryzysowych jest wyznawanie zasady „klient nasz pan” – zamiast okazania zrozumienia przed...
Podstawowy

Usługi biznesowe w Polsce. Część pierwsza – trendy, wyzwania, kierunki rozwoju

Branża nowoczesnych usług dla biznesu to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Rozwój ten możliwy jest m.in. dzięki nowoczesnym technologiom. Cyfryzacja, rozwiązania mobiln...