Dołącz do nas

Outsourcing Magazine

Autor Bestry Krystian

Klucz do sukcesu centrum usług

Nowoczesna organizacja działów wsparcia biznesu musi być odpowiedzią na zmieniające się wyzwania i priorytety każdej organizacji. W dobie rozwoju usług typu wspólnych i outsourcingu procesów biznesowych, a także wzrastającej roli automatyzacji procesów czy obszarów działania biznesu, przedsiębiorstwa stają przed szeregiem pytań często już na etapie tworzenia strategii dla działów wsparcia. Jaką drogę przekształceń procesów wybrać? Jaki model biznesowy będzie najodpowiedniejszy do potrzeb? Jak zaprojektować procesy i ich obsługę, aby osiągnąć założone cele biznesowe i możliwie najelastyczniej reagować na zmiany sytuacji biznesowej? Czy i na jakim etapie rozważać pomoc partnerów zewnętrznych w projekcie wdrożenia lub szerzej – w procesie obsługi funkcji biznesowych w przyszłości?

Rozważania strategiczne

Wybór modelu biznesowego dla funkcji wsparcia nierzadko jest pochodną sytuacji finansowej przedsiębiorstw...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 93% treści

Podstawowy

Zrozumieć przyczyny rotacji

Zjawisko rotacji to jeden z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy, szczególnie jeśli chodzi o branżę SSC/BPO/IT. Co jest w nim tak wyjątkowego, że możemy o nim przeczytać na każdym portalu poświęconym zagadnieniom HR-owym i debatować nad nim na większości konferencji? Odpowiedź ...
Podstawowy

Business Intelligence, czyli systemy wspomagania decyzji

​Systemy BI (Business Intelligence) pozwalają przekształcić informa...
Podstawowy

Zarządzanie zmianą a zarządzanie projektem

72% respondentów badań dotyczących zarządzania zmianą, prowadzonych na całym świecie przez amerykańską organizację Prosci, spodziewa się, że w ciągu najbliższych 2 lat liczba zmian w ich organizacjach wzrośnie(Prosci Inc., Best Practi...
Podstawowy

„Kiedy zaczynałam, nie było outsourcingu…”

W profesjonalnym dostarczaniu usług liczy się znajomość wszystkich perspektyw