Dołącz do nas

Outsourcing Magazine

Autor Kops Deborah

„Kiedy zaczynałam, nie było outsourcingu…”

 

Ma wiele doświadczeń różnego rodzaju. W swojej karierze zawodowej pracowała z takimi firmami, jak PwC, Deutsche Bank czy FleetBoston Financial (obecny Bank of America). O budowaniu dojrzałych modeli dostarczania usług wie prawie wszystko, wciąż jednak jest uważną obserwatorką branży i posiada niezwykle cenną perspektywę osoby, która tworzyła sukcesy zarówno dostawców, jak i klientów. W swojej karierze zawodowej pracowała również w consultingu, przekazując swoją wiedzę firmom, które chciały doskonalić swoje globalne modele biznesowe. Deborah Kops, Managing Principal w Sourcing Change, dzieli się z nami swoimi przemyśleniami na temat branży I rozwoju sourcingu z globalnej perspektywy.

 

Jaka jest Twoja opinia w kwestii Europy Środkowej jako szybko rozwijającego się miejsca lokowania usług outsourcingowych?

Obecnie klienci poszukują czegoś więcej niż tylko znajomoś...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 95% treści

Podstawowy

Twój klient powinien być fanem Twoich usług

Doskonała obsługa klienta jest marzeniem wielu organizacji. Niestety, jednocześnie wiele z nich boryka się z problemami w tym zakresie. Podstawowym błędem popełnianym przez liderów w sytuacjach kryzysowych jest wyznawanie zasady „klient nasz pan” – zamiast okazania zrozumienia przed...
Podstawowy

Usługi biznesowe w Polsce. Część pierwsza – trendy, wyzwania, kierunki rozwoju

Branża nowoczesnych usług dla biznesu to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Rozwój ten możliwy jest m.in. dzięki nowoczesnym technologiom. Cyfryzacja, rozwiązania mobiln...