Dołącz do nas

Outsourcing Magazine

„It is OK to fail”, czyli jak stworzyć kulturę innowacyjności w organizacji?

Rozmawiamy z Radosławem Ratajczakiem, CEO SHOPA, absolwentem Programu Top 500 Innovators, byłym dyrektorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i dyrektorem Regionalnego Centrum Innowacyjności

Design thinking to sposób myślenia designerów o projektowaniu użytkowym, który z powodzeniem możemy wykorzystać podczas wprowadzania innowacji w swojej firmie. O tym, jak nauczyć się myślenia projektowego, jak stworzyć kulturę innowacyjności w organizacji i dlaczego przy wprowadzaniu nowych projektów powinniśmy pozwolić pracownikom na porażkę, rozmawiamy z Radosławem Ratajczakiem, CEO SHOPA, absolwentem Programu Top 500 Innovators (stażu na Uniwersytecie Stanforda) byłym dyrektorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i dyrektorem Regionalnego Centrum Innowacyjności – Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy

Design thinking zyskuje ostatnio na popularności, choć nie jest to jeszcze narzędzie znane przez wszystkie duże organizacje w Polsce. Czy możesz zatem zdefiniować to pojęcie i przedstawić jego historię?

Design thinking, czyli inaczej myślenie projekt...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 94% treści

Podstawowy

Zrozumieć specyfikę działania Shared Service Center

O tym, jak kształtuje się obecnie rynek centrów usług wspólnych, rozmawiamy z Adamem Jamiołem.
Darmowy

Nowy raport ABSL

Nowy raport ABSL to magia wielkich liczb, bo i branża jest imponująca. To również streszczenie, które w swoim głównym założeniu ma za zadanie zachęcić Państwa do lektury pełnego dokumentu i wyrobienia sobie własnej opinii na temat stanu branży BP...
Podstawowy

Zrozumieć przyczyny rotacji

Zjawisko rotacji to jeden z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy, szczególnie jeśli chodzi o branżę SSC/BPO/IT. Co jest w nim tak wyjątkow...