Dołącz do nas

Outsourcing Magazine

Gdy start-up spotyka się z korporacją

Duże firmy potrzebują innowacji. Coraz częściej przełomowe rozwiązania tworzone są nie w międzynarodowych korporacjach, lecz w tysiącach start-upów. The Heart umożliwia dużym firmom wykorzystanie tego potencjału, łącząc je z najciekawszymi pionierami nowych technologii z Europy i Izraela. O modelach tej współpracy, cyfrowej transformacji i zapotrzebowaniu na innowacyjność w sektorze BPO i SSC rozmawiamy z Tomaszem Rudolfem, współtwórcą i założycielem The Heart, europejskiego centrum współpracy korporacji i start-upów.

Dlaczego przygotowują Państwo specjalny program dla sektora SSC i BPO? Czy widać w nim szczególne zapotrzebowanie na innowacje?

Ideą The Heart jest łączenie wielkich korporacji ze światem start-upów, by wesprzeć proces cyfrowej transformacji. Centra usług również przechodzą taką ewolucję, a nowoczesne technologie mogą pomóc im jeszcze efektywniej realizować zadania. Nasi klienci pokazują nam, że ro...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 91% treści

Podstawowy

Twój klient powinien być fanem Twoich usług

Doskonała obsługa klienta jest marzeniem wielu organizacji. Niestety, jednocześnie wiele z nich boryka się z problemami w tym zakresie. Podstawowym błędem popełnianym przez liderów w sytuacjach kryzysowych jest wyznawanie zasady „klient nasz pan” – zamiast okazania zrozumienia przed...
Podstawowy

Usługi biznesowe w Polsce. Część pierwsza – trendy, wyzwania, kierunki rozwoju

Branża nowoczesnych usług dla biznesu to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Rozwój ten możliwy jest m.in. dzięki nowoczesnym technologiom. Cyfryzacja, rozwiązania mobiln...