Dołącz do nas

Outsourcing Magazine

Autor Gayner Chris

Czas pomyśleć o automatyzacji

Na przestrzeni ostatnich trzech lat byłem świadkiem coraz szybciej postępującego rozwoju inteligentnej automatyzacji – gdzie każdego roku przejawiał się on coraz silniej w porównaniu do poprzednich lat.

Na przestrzeni ostatnich trzech lat byłem świadkiem coraz szybciej postępującego rozwoju inteligentnej automatyzacji – gdzie każdego roku przejawiał się on coraz silniej w porównaniu do poprzednich lat. Jednakże rok 2016 zostanie zapamiętany jako rok, w którym inteligentna automatyzacja z impetem dołączyła do głównego nurtu i przeszła transformację od nie do końca jasnej idei do koniecznego z punktu widzenia strategii wymogu dla przedsiębiorstw na całym świecie.

Refleksje na temat rynku: przejście od trendu do rzeczywistości

Sztuczna inteligencja (z ang. Artificial Intelligence, AI) zdominowała na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy nagłówki szeroko dostępnej prasy, gdzie mogłoby wydawać się, iż publikowane historie zaczerpnięte zostały z różnych filmów Stephena Spielberga. Jednakże rzeczywistość wygląda tak, że wiele przedsiębiorstw nadal czeka długa droga, zanim będą one w stanie wdrożyć najbardziej nawet o...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 95% treści

Podstawowy

Twój klient powinien być fanem Twoich usług

Doskonała obsługa klienta jest marzeniem wielu organizacji. Niestety, jednocześnie wiele z nich boryka się z problemami w tym zakresie. Podstawowym błędem popełnianym przez liderów w sytuacjach kryzysowych jest wyznawanie zasady „klient nasz pan” – zamiast okazania zrozumienia przed...
Podstawowy

Usługi biznesowe w Polsce. Część pierwsza – trendy, wyzwania, kierunki rozwoju

Branża nowoczesnych usług dla biznesu to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Rozwój ten możliwy jest m.in. dzięki nowoczesnym technologiom. Cyfryzacja, rozwiązania mobiln...